Szukaj u Nutinki

Obseratorzy mojego bloga .

sobota, 8 grudnia 2012

Cukier waniliowy

 Cukier waniliowy to prosta rzecz! Podkreśla smak i aromat naszych potraw . Doskonale pasuje do deserów , dań i innych smakołyków . Smakuje inaczej niż cukier wanilinowy który jest podróbką oryginału .
 Użyłam wanilii firmy royal-brand . Wanilia jest bardzo aromatyczna . Nie jest sucha . Jest idealna . Ma dużo ziarenek i wspaniały zapach . Bardzo polecam kupować u tej firmy . Wanilia na 6!
Składniki:
  • 2 szklanki cukru
  • 2 laski wanilii (najlepiej royal-brand)
Laski wanilii przekrawamy na pół . Cukier wsypujemy do słoika . Wyskrobujemy ziarenka i wrzucamy do słoika razem z cukrem . Laski też .  Dobrze zakręcić .
Aby cukier był gotowy musi poleżeć dwa tygodnie . W sumie gotowy jest już po tygodniu .
A ,no i należy mieszać lub po prostu wstrząsnąć słoikiem co jakiś czas . Ja to robiłam co dzień lub co dwa . ;)

Polecam! Jest wiele zastosowań . :)

Chcecie jutro recenzję czy przepis . ; )?







5 komentarzy:

  1. Zrobiłam zapach i smak super :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paula cukier jest pyszny, ale bialy - bialy nie wchodzi w zakres akcji teczy smakow - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten Twój cukier. Ale jako danie wigilijne chyba nie przejdzie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń