Szukaj u Nutinki

Obseratorzy mojego bloga .

niedziela, 26 maja 2013

Kochane naleśniki


 Gdy zobaczyłam u quchnia wege konkurs to pomyślałam czemu nie . Przecież ma tyle fajnych przepisów! Już miałam robić ciasto fasolowe gdy oczywiście nie miałam jakiegoś składnika! Czyli kakao... Zrobiłam sernik ale to już inna beczka. Dziś na śniadanie , w dniu Matki (Wszystkiego najlepszego dla wszystkich Mam!) zrobiłam takie oto kochane naleśniki. Trochę przerobiłam, bo jak wspomniałam muszę czegoś nie posiadać, tym czym była mąka owsiana. I od razu wyszły dwie porcje ;) . Naleśniczki... palce lizać!


Potrzebujemy 
jajko
1/2 szklanki mleka
1/2 szklanki wody
szczypta sody
szczypta soli
1 łyżka miodu
  szklanka mąki pełnoziarnistej
Do dekoracji co dusza zapragnie, u mnie :
dżem brzoskwiniowy


Wszystkie składniki na naleśniki zmiksować na gładką masę, smażyć na rozgrzanej patelni. Robiłam mniejsze placuszki. Jeden to były około dwie łyżki. Starałam się robić serduszka ;) Toco widać na zdjęciach to jedna porcja ;>
Nakładać dodatki i jeść ze smakiem. 
 

 

4 komentarze:

  1. dzieło sztuki! :)

    zapraszam na pomarańczowe ciasto!
    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. naleśniki, a kto ich nie kocha ?!! pysznie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, naleśniki są super. Na słodko i na ostro.

    OdpowiedzUsuń