Szukaj u Nutinki

Obseratorzy mojego bloga .

sobota, 5 stycznia 2013

Ryba smażona w papirusie z frytkami

Zachciało mi się nad morze...
Ryba i frytki zdecydowanie przypominają te klimaty...










Podobało mi się smażenie na papirusie . ;)
Aromatyczne zioła... mniam 









Polecam wypróbować papirus z rybką!
 Porcja dla 4 osób:
  • 4 filety ryby (u mnie panga, moje były mrożone)
  • 1 opakowanie Papirus Winiary (z czosnkiem i ziołami)
  • 0,5 kg ziemniaków
Ziemniaki obieramy , kroimy w paski i smażymy na oleju lub (tak jak ja) we frytkownicy na fryturze . Rybę , jeśli jest mrożona - rozmrażamy i smażymy w papirusie . 
Podajemy razem !



 Proste , smaczne i tanie! SMACZNEGO ;)


9 komentarzy:

  1. W sumie to taka rybka rzeczywiście wygląda na zdrowszą, niż ta smażona na tłuszczu. Nigdy nie byłam przekonana do tych torebeczek, ale chyba na to się skuszę :)

    pozdrawiam, udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie chciałam się skusić ale ten konkurs... ;DD Dziękuje za dodanie do obserwatorów!

      Usuń
  2. Jadłam pierś z kurczaka w papirusie, pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się udało jeść w jednym z marketów . ;D

      Usuń
  3. lovely! would you like to follow each other? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  4. mniaaam jak oglądam Twój blog to chcę to wszystko zjeść! :)

    zajrzyj do mnie i zostaw po sobie ślad http://wika-wikaa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Panga sztuczna ryba, lepiej zapłacić więcej i kupić coś lepszego.

    OdpowiedzUsuń