Szukaj u Nutinki

Obseratorzy mojego bloga .

sobota, 30 czerwca 2012

Pieguski


Klik

Chyba popełniłam błąd (Braciszek mnie zagadał ) i nie dodałam mąki tyle co trzeba gdyż moje ciastka się ... rozlały?  Z tych kuleczek powstały mocno delikatnie kruche ciastka .


  • 1 kostka margaryny
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 85 g cukru pudru,
  • 3 łyzki białego cukru
  • 2,5 łyżeczki cukru waniliowego
  • 1 jajko
  • 3 szklanki mąki pszennej
  • ok. 5 kostek drobno posiekanej czekolady
  • garsc orzechów
  • posypka kolorowa i wgl ulubione co nieco

    1.Wszystkie składniki wymieszać, by powstała zbita, gęsta masa (podobnie jak na kruche ciasto). (w misie)

    2.Uformować z ciasta kulki, ułożyć na blasze w niewielkich odstępach (ok. 1 cm) - ciasto nie urośnie zbyt dużo.

    3.Gęsto powtykać w nie kawałki czekolady i orzechów i innych dobroci .

    4.Piec w temperaturze około 170-190'C przez 12 minut, aż ciasto nabierze lekko brązowego koloru. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz