Szukaj u Nutinki

Obseratorzy mojego bloga .

poniedziałek, 15 października 2012

Wywiad z Kruszynką

W konkursie wygrała (haha) Kruszynka .Przepraszam że się zaśmiałam ale skoro wzięły udział tylko dwie osoby to aż si chce płakać . le szykuje konkurs (z nagrodami nie jakimś wywiadem bo przecież niektórzy to co będą brać udział w jakimś wywiadzie!) Nadal nie mam odpowiedzi od drugiej laureatki . Odpowiedź kruszynki była bardzo ładna i zgrabna . Tak więc zapraszam do lektury .



Jak sobie dajesz radę z aż 5 blogami . Czy przy którymś z nich ktoś Ci pomaga?

Tak, to prawda, mam 5 blogów, jednak każdy o czym innym. Wszystkie łączą moje zainteresowania - języki obce, czytanie książek, gotowanie, czy też oglądanie seriali. Uwielbiam pozycje dotyczące II wojny światowej, nieważne, czy to filmy, czy powieści. Oczywiście sama nie dałabym rady tego ogarnąć, tak, więc pomaga mi moja ukochana siostra bliźniaczka :)

Czy masz jakieś zainteresowania poza gotowaniem?

Oczywiście, nie samym gotowaniem człowiek żyje. Uwielbiam czytać książki, chodzić na spacery, czy oczywiście jeździć samochodem w miłym towarzystwie ;D

Ulubione danie? 

Myślę, że mimo wszystko nie mam jednego przodującego. Tak samo lubię frytki, jak zapiekanki na bazie ryżu, czy rogaliki z ciasta francuskiego. Gdybym jednak miała wybrać zdecydowałabym się chyba na połączenie ciasta francuskiego z warzywami.

Przyjeżdżają niespodziewani goście . Masz 5 minut by im coś podać . Co robisz?

Robię sałatkę grecką, czyli sałatę rwę i myję, pomidory i ogórki kroję w duże kawałki, robię szybko jakiś sos i czekam na gości.

Czy masz jakieś danie z dzieciństwa które nadal uwielbiasz?

Uwielbiam nieustannie kluski ziemniaczane z bigosem, mniam ;)

Skąd masz inspiracje? Czy jest to Ktoś przy Tobie co wszystko ocenia i doradza czy raczej Internet?

Lubię eksperymentować, wymyślać nowe potrawy. Chyba jednak tak na prawdę czerpię też inspiracje z innych blogów, które uwielbiam czytać, czy z książek o gotowaniu, Moje poczynania kulinarne ocenia moja rodzina.

Czy Twój blog powstał spontanicznie czy raczej był planowany?

Powstał pod wpływem chwili, spodobało mi się i już chyba tak zostanie ;)

Czy uwielbiasz słodycze?

Chyba jak każdy człowiek mam do nich słabość. Ostatnio jednak wolę zjeść jakieś zrobione przeze mnie ciasto, niż np. Kinder Bueno.

Widzę że masz dużo komentujących. Zdarzają Ci się niemili? Jak sobie z nimi radzisz?

Jak na każdym blogu zdarzają się ludzie, którzy mają odmienne zdanie od mojego, jednak staram się tym nie przejmować. Proszę jedynie, aby jeżeli ktoś już ocenia to miał odwagę się przyznać, kim jest, bo najbardziej drażnią mnie anonimy.

Jaka jest twoja ulubiona książka kucharska . 

Myślę, że seria ,,Dzieci gotują" jest takim moim ulubionym miejscem, gdzie lubię zaglądać. Jednak blogi wszystkich gotujących mają dla mnie też istotne znaczenie ;)

Oglądasz jakieś programy kulinarne?

Oczywiście, uwielbiam ,,Kuchenne rewolucje", Tydzień bez nich to tydzień stracony. Oglądałam kiedyś kawałek odcinka ,,Master Chef" jednak to nie moje klimaty.

W domu masz tylko jajka i cukier , co robisz?

Nie znam potrawy, którą mogłabym wyczarować z tych 2 składników, może Ty masz jakiś pomysł ? ;D
(Tu udzielam odpowiedzi - Kogel - Mogel [najlepszy na ciepło] przepis może niebawem? :)

Jakie było najdziwniejsze danie którego spróbowałaś?

Jak coś wygląda mało zachęcająco to po to nie sięgam, więc trudno mi jakoś odpowiedzieć na to pytanie, nie mam pojęcia.

Co wolisz? Gotować , podawać , robić zdjęcia czy po prostu jeść ?

Uwielbiam gotować, jeść już nie muszę ;)

Dziękuje za wywiad .

Również dziękuję i pozdrawiam.
Dziękujemy za wywiad mam nadziej że są tacy co wytrwali do końca :) 

4 komentarze:

  1. Pytań trochę nie widać, ale tak poza tym to ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podobają pytania (niebanalne i nie takie od niechcenia), nie smuć się, że udział wzięły 2 osoby! :) bloguj, gotuj, a ja będę zaglądać z chęcią ;)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło się to czytało, bo i pytania, i odpowiedzi z sensem :)

    OdpowiedzUsuń